خب من آدم چشم و گوش بسته ای بودم و هنوزم هستم . یادم میاد اولین نمونه از فاحشه های خیابونی رو حدودا 12 سال پیش دیدم . سر کار بودم . به همراه چند تا بچه ها تو ی خیابون بودیم . دیدم سه تا دختر لباس تیتیش پیتیش پوشیدن و توی آفتاب ساعت 5 بعد از ظهر تابستون شیشه ی آب به دست دارن توی بلواری رد میشن . ی دفعه ای دیدم ی ماشین کنارشون وایساد که صدای پخش موزیکش بلند بود . بعد دخترا سوار ماشین شدن . همکارام گفتن : ببین ، دخترا رو بلند کردن . این اولین باری بود که به طور قطع می تونم بگم که شاهد همچین صحنه ای بودم .

بعد از اون هم چند باری شاهد اینجور چیزا بودم . ولی نکته ی جالب توجه اینه که توی سه چهار سال گذشته ، به طور مکرر همچین صحنه هایی رو می بینم . یعنی روزی نیست که وقتی توی خیابون هستم ، چنین چیزی رو نبینم . به قدری زیاد شده که بالاخره توی یک روز ، یک صحنه اتفاق میقته .

واقعا چقدر چندش آور هم هست . یارو با ماشینش میاد کنار فاحشه ها و آهسته میکنه و بوق میزنه . فاحشه هم دست بالا میکنه . یارو نگه میداره و فاحشه میره کنار پنجره ماشین صحبت میکنه که احتمالا راجع به قیمت حرف میزنند و بعد فاحشه میره سمت درب عقب و سوار میشه . این الگوی تقریبا ثابته در تمام مواردی که دیدم .

البته وقتی فکر میکنم که چرا این سه چهار سال اینقدر این پدیده زیاد شده ، ربطش میدم به مشکلات اقتصادی که این سه چهار ساله خیلی زیاد شده .

حالا کلا کاری به این حرفا ندارم . اصلا قصدم از نوشتن این موضوع ، این چیزا نبود . یک چیز آزار دهنده ی دیگه ای که هست و اونم اینه که بعضی آقایون که نمی دونم تازه کار هستند یا چه چیز دیگه ای که هر خانومی رو که می بینند کنار خیابون وایساده ، تصور می کنند که فاحشه هست و هی بوق میزنند و هی کنارشون آهسته می کنند . حتی خانومای چادری . حتی دختر بچه های زیر 15 سال . آخه این دیگه چه وضعشه ؟ آخه هر خانومی که کنار خیابون وایساده که این کاره نیست . شما پیش خودت نمیگی که چه عذابی میکشه خانومی که این کاره نیست و شما هی براش بوق میزنی و هی کنارش آهسته می کنی ؟ آخه هر چیزی ی اصولی داره . واقعا آدم از دیدن این چیزا ناراحت میشه .